برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی به نیم فصل دوم رفت!

به گزارش مجله سرگرمی، روز گذشته تقابل تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران به دلیل آلودگی هوا لغو شد و سرخپوشان تمرین دیروز را هم تعطیل کردند تا از امروز برای بازی عصر پنج شنبه در اصفهان آماده شوند.

برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی به نیم فصل دوم رفت!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در نامه ارسالی به دو تیم پرسپولیس و نساجی اعلام شد بازی در تاریخی که بعداً اعلام می گردد، برگزار خواهد شد، اما تاریخ بعدی بازی چه زمانی است؟

پرسپولیس 4 روز دیگر در اصفهان مهمان ذوب آهن است و بعد از آن فقط 5 روز بعد باید در تهران میزبان گل گهر باشد و 4 روز بعد از آن هم مهمان سایپاست تا نیم فصل اول به خاتمه برسد. با خاتمه نیم فصل اول، تنها 5 روز بعد نیم فصل دوم برای پرسپولیس آغاز می گردد و آن ها به بوشهر سفر می نمایند تا در جم به مصاف پارس جنوبی بروند و فقط 8 روز بعد در تهران میزبان تراکتور هستند. با خاتمه بازی با تراکتور، لیگ یک ماه تعطیل خواهد بود و در این فرصت بازی های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را داریم.

با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر تا خاتمه نیم فصل اول فرصتی برای بازی پرسپولیس و نساجی مازندران نداریم و با این شرایط بازی یا در فاصله هفته هفدهم و هجدهم برگزار می گردد یا بعد از هفته هجدهم که در هر دو صورت بازی در خاتمه نیم فصل اول و بعد از آغاز نیم فصل دوم خواهد بود و باید گفت بازی هفته دوازدهم از حالا به نیم فصل دوم منتقل شد.

برنامه بازی های پیش رو پرسپولیس تا قبل از تعطیلات زمستانی

هفته سیزدهم: ذوب آهن - پرسپولیس (14 آذر)

هفته چهاردهم: پرسپولیس - گل گهر (19 آذر)

هفته پانزدهم: سایپا - پرسپولیس (23 آذر)

هفته شانزدهم: پارس جنوبی - پرسپولیس (28 آذر)

هفته هفدهم: پرسپولیس - تراکتور (6 دی)

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61518

به "برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی به نیم فصل دوم رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی به نیم فصل دوم رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید