حشمت مهاجرانی: کار استقلال و پرسپولیس در آسیا سخت است، در لیگ برتر چیزی قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله سرگرمی، حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که استقلال و پرسپولیس کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.

حشمت مهاجرانی: کار استقلال و پرسپولیس در آسیا سخت است، در لیگ برتر چیزی قابل پیش بینی نیست

حشمت مهاجرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به بازی استقلال - العین امارات در دومین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در شرایطی به مصاف العین می رود که هر دو تیم بازی اول را باخته اند و طبیعتاً برای برد به میدان می آیند. مسئله مهم این است که استقلال در زمین خودش بازی می نماید و این بهترین فرصت برای شاگردان شفر است تا شکست در هفته اول را جبران نمایند. استقلال از حمایت پُرشمار هوادارانش هم بهره می برد و این می تواند شانس برد استقلالی ها را بیشتر کند. البته العین هم تیم خوبی است و استقلال باید بسیار حرفه ای و باهوش فوتبال بازی کند.

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر السد قطر عنوان نمود: پرسپولیس در قطر بازی ساده ای در پیش ندارد، اما آنها قبلا السد را در زمین خودش شکست داده اند و این می تواند از لحاظ روحی به سود پرسپولیس باشد. السد بازیکنان تأثیرگذاری دارد و پرسپولیسی ها به خوبی می دانند که در این بازی نباید اشتباه نمایند. شکست در این بازی کار پرسپولیس را برای صعود سخت می نماید، ولی امیدوارم آنها در قطر نتیجه خوبی بگیرند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شانس صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: هر دو نماینده ایران پتانسیل بالایی دارند، ولی قطعاً کار استقلال و پرسپولیس در آسیا سخت است، چون تیم های پرقدرتی در گروه های آنها حضور دارند. من برای این دو تیم و همچنین ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم.

مهاجرانی در رابطه با اینکه شانس کدام تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر زیاد است، تاکید نمود: واقعاً چیزی قابل پیش بینی نیست. فاصله امتیازی تیم ها نشان می دهد که رقابت چقدر فشرده است و به نظر من هر پنج تیم بالای جدول برای قهرمان شدن شانس دارند.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15350

به "حشمت مهاجرانی: کار استقلال و پرسپولیس در آسیا سخت است، در لیگ برتر چیزی قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشمت مهاجرانی: کار استقلال و پرسپولیس در آسیا سخت است، در لیگ برتر چیزی قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید