رئیس جمهور به وعده خود برای حل مشکل بازار طی یک هفته عمل کند

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده قم گفت: رئیس جمهور گفته بود در صورت تصویب تشکیل وزارت بازرگانی، یک هفته ای مشکل بازار را حل می نماید، اکنون به وعده خود عمل کند.

رئیس جمهور به وعده خود برای حل مشکل بازار طی یک هفته عمل کند

به گزارش ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده های آنها روز ایمنی و آتش نشانی را هم به آتش نشانان کشورمان تبریک گفت.

او خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی گفته بود که اگر تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس تصویب گردد، یک هفته ای مشکل بازار را حل می نماید، اکنون این موضوع در مجلس تصویب شده و امیدواریم این اتفاق بیفتد و مسائل گرانی در بازار حل گردد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: همچنین رئیس جمهور دستور دهند تا قانون ساخت پالایشگاه ها که اخیرا در مجلس به تصویب رسیده، اجرایی گردد.

:

امیرآبادی فراهانی بیان نمود: انصارالله یمن در عملیات اخیر تعداد کثیری از مزدوران و فرماندهان عربستان سعودی را به اسارت گرفته و به هلاکت رسانده است، ادامه جنگ به سمت و سویی می رود که عربستان در هوا و زمین دیگر امنیت ندارد و دوره افول سعودی ها شروع شده است پس بهتر است آنها به خود آمده و دست از کشتار بچه ها یمنی بردارند.

نماینده مردم قم خطاب به وزیر راه و شهرسازی، بیان نمود: جاده قم - کهک - تاج خاتون که به قتلگاه تبدیل شده و همچنین درباره جمع آوری و انتقال راه آهن داخل شهر قم وزیر راه اقدام لازم را انجام دهد.

او طی تذکری به وزیر آموزش و پرورش هم، گفت: وزیر آموزش و پرورش درباره حل مشکل خرید خدمات که اخیرا در آئین نامه قرار داده شده، اقدام نمایند.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره تغییرات درصد پایه فرابورس که موجب مسائلی برای سرمایه گذاران شده به وزیر مالی و دارایی تذکر داد و در ادامه خطاب به رئیس جمهور درباره بیمه های تکمیلی ایثارگران تذکر داد.

امیرآبادی فراهانی توضیح داد: اکنون جانبازان با مشکل درمان در مراکز درمانی روبرو شده اند که امیدواریم رئیس جمهور دستور دهند تا سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تخصیص دهد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47869

به "رئیس جمهور به وعده خود برای حل مشکل بازار طی یک هفته عمل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور به وعده خود برای حل مشکل بازار طی یک هفته عمل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید