مهمانهای ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است شنبه بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار گردد، دو مهمان ویژه خواهد داشت.

مهمانهای ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند

با نزدیک شدن به روز برگزاری ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی، قطری ها برای این بازی دو مهمان ویژه را راهی دوحه نموده اند.

علاوه بر سران کنفدراسیون فوتبال آسیا که همگی در قطر حضور دارند و AFC تمامی اعضا هیات رئیسه خود و معاونین خود از جمله مهدی تاج را به قطر آورده است، مهم ترین مقام فوتبالی حاضر در این کشور جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال است که البته در سال 2018 هم به تهران آمد و فینال را تماشا کرد.

اما علاوه بر رئیس فیفا، مقام مهم دیگری که از فوتبال در قطر حضور خواهد داشت، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپاست که به قطر دعوت شده و طی ساعات آینده وارد دوحه خواهد شد.

البته به غیر غیر افراد مرتبط با فوتبال، گفته می گردد مقامات سیاسی قطر هم در استادیوم الجنوب حاضر خواهند شد اما اینکه تمیم بن حمد آل ثانی که امیر قطر است برای تماشای فینال در استادیوم حاضر گردد، هنوز تعیین نیست.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124391

به "مهمانهای ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانهای ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید