چهار ستاره در صف مذاکره با پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس از همین حالا درصدد تشکیل یک تیم پرقدرت برای فصل آینده هستند. بر همین اساس تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی، مهم ترین موضوعی است که مدیران پرسپولیس به آن فکر می نمایند.

چهار ستاره در صف مذاکره با پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس از همین حالا درصدد تشکیل یک تیم پرقدرت برای فصل آینده هستند. بر همین اساس تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی، مهم ترین موضوعی است که مدیران پرسپولیس به آن فکر می نمایند.

آن ها مدتی پیش توانستند قرارداد مهدی عبدی و سیامک نعمتی را تمدید نمایند و حالا پرسپولیس دنبال حفظ دیگر ستاره هایش است.

یکی از نفراتی که مدیران باشگاه این روز ها دنبال تمدید قراردادش هستند، احمد نوراللهی است. او بدون شک در این فصل جزو بهترین بازیکنان تیمش بوده و حالا پرسپولیس می تواند با حفظ این هافبک یک کار مهم را به انتها برساند. نوراللهی که از لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و کاپیتان سوم سرخپوشان محسوب می گردد، دیروز به دفتر باشگاه رفت و جلسه ای با جعفر سمیعی داشت که البته زیاد طول نکشید. قرارداد این بازیکن در انتها فصل به اتمام خواهد رسید و مدیرعامل پرسپولیس صحبت هایی را درخصوص تمدید قرارداد نوراللهی با این بازیکن انجام داده است.

هرچند بعضی از ایجنت ها به نوراللهی قول داده اند که او را به خارج از ایران ببرند، ولی هافبک پرسپولیس بی میل نیست که قراردادش را با این تیم تمدید کند، البته برای او مسائل اقتصادی هم مهم است. گفته می گردد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قراردادی 3 ساله است، اما درصورت توافق، ممکن است مدت این قرارداد به 2سال کاهش یابد. قرار است نوراللهی در روز های آینده دوباره با مدیران پرسپولیس جلسه داشته باشد.

حامد لک یکی دیگر از بازیکنانی است که پرسپولیس خواستار افزایش مدت قرارداد آنهاست. لک یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، ولی باشگاه در کوشش است تا 2 فصل دیگر هم قرارداد این بازیکن را تمدید کند. لک هم برای تمدید قرارداد تمایل دارد و این بازیکن هم در صف نفراتی قرار گرفته که پرسپولیس می خواهد قرارداد جدیدی با او امضا کند.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع میانی پرسپولیس هم تا 4ماه دیگر قراردادش با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و مسئولان پرسپولیس از چندماه پیش به این بازیکن پیشنهاد تمدید داده اند. او هنوز با باشگاه جلسه مهمی را در این زمینه برگزار نکرده، ولی به نظر می رسد که کنعانی هم به زودی راهی باشگاه می گردد تا با مدیران پرسپولیس مذاکره کند.

وحید امیری هم بازیکنی است که گل محمدی تأکید ویژه ای به تمدید قراردادش دارد. امیری فوتبالیستی توانمند و بی حاشیه است و انتظار می رود که پرسپولیسی ها قرارداد این بازیکن را به زودی تمدید نمایند.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134835

به "چهار ستاره در صف مذاکره با پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار ستاره در صف مذاکره با پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید