قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت هم افزایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت از افزایش قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت اطلاع داد.

قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت هم افزایش یافت

خبرنگاران - مصطفی صفرخانی اظهار کرد: لوازم جانبی موتورسیکلت به میزان احتیاج در بازار وجود دارد اما با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده و متأسفانه در زمینه واردات، قیمت گذاری کالا و آنالیز ارز تخصیص داده شده به این محصولات نظارتی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت با بیان این که افزایش قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت تأثیر قابل توجهی بر تعمیر موتورسیکلت داشته است، گفت: بازار تعمیرات موتورسیکلت با رکود روبرو است و بسیاری از موتورهای مصرفی احتیاج به تعمیرات دارند با این حال در پی افزایش هزینه های خانوار و کاهش قدرت خرید، مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی کاهش یافته و اولویت افراد تعمیر وسایل نقلیه موتوری خود نیست.

*

*

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتحادیه برای تعمیرات موتورسیکلت نرخ دستوری و رسمی اعلام می نماید، یادآور شد: در سال های اخیر نرخ دستوری به واحدها اعلام نشده و نرخ تعمیرات بر پایه شرایط رقابتی از سوی واحدهای صنفی مشخص می گردد و اتحادیه تنها به شکایت در رابطه با دستمزد و تعمیرات موتورسیکلت رسیدگی می نماید.

صفرخانی نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ارائه نرخ از سوی این نهاد را غیرمنطقی دانست و به ایسنا، گفت: باید نرخ از سوی اتحادیه مشخص، از سوی اتاق اصناف تصویب و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت و پیگیری گردد، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت رویه ای کاملاً خلاف جهت را در دستور کار خود دارد.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: بیت ران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 126516

به "قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت هم افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت هم افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید